Ibitec
KUNDWEBB  •  INTRANET

   
:: Ibitec.se ::
Företaget
Nytänkande
verksamhetslösningar
Erbjudanden
Affärsområden
Utbildning
Arbetssätt
 
Incidentrapportering - IT-stöd för incidentrapporteringar
 
Nu kan chefer, lärare och övriga tjänstemän i er organisation enkelt registrera uppkomna Skador, Incidenter och Risker via sin webbläsare. Alla inställningar, kategorier och underkategorier som är till grund för Er statistik läggs upp av er själva via webbgränssnitt. Förutom att systemet hjälper er att ta rätt beslut för att minska risken för skador och incidenter i framtiden bygger ni upp intressant statistik som bl.a. kan användas i förhandlingarna med försäkringsbolagen om er årspremie. Ni kan även se om det finns ett behov av ett nytt larm/brandlarm eller om det föreligger stor risk för framtida skador på personer, utrustning eller byggnader.

Systemet använder ett personregister som automatiskt uppdateras från ert befintliga personregister till exempel via Novells NDS, Microsofts AD, eller IBM Dominos Adressbok. Detta innebär att ni inte behöver lägga upp och underhålla något personregister.

Produktblad Incidentrapportering

Referenser på någon av våra nöjda kunder:
  • Värmdö kommun
Vill du veta mer?
Kontakta Ibitec telefon 013-37 67 00 eller skicka e-post till ips@ibitec.se.

Tillbaka

Ibitec
Nyheter
 
(2005-03-17)
Ibitec söker IT-konsulter med rätt inställning
 
(2005-03-01)
Ibitec satsar i Stockholm
 
(2004-08-30)
Ibitec flyttar till Mjärdevi Center.
 
(2004-08-23)
Ibitec tar över från Microsoft.
 
Nyhetsarkiv